نوشته شده توسط : زیبا

فروش تم تولد

یکی از قدیمی ترین مراسمات کشورمان ایران جشن تولد است. جشن تولد در طی سال ها تغییرات بسیاری داشته است و یکی از تغییرات مهم آن استفاده از تم تولد است . فروش تم تولد شامل اقلام و المان هایی است که در یک طرح و سبک خاص به عنوان تجهیزات پذیرایی و برگزاری جشن تولد استفاده می شود. برخلاف تصور بسیاری از افراد تم تولد در گذشته نیز به سبک خود وجود داشته است ولی در حال حاضر با افزایش المان ها و تفاوت در خلاقیت طرح های تم تولد، سبک های متفاوتی مشاهده می کنیم .
استفاده از تم تولد جذابیت و شکوه جشن تولد شما را دو چندان خواهد کرد . فرقی نمی کند عزیزان شما چه سنی و چه جنسیتی دارند ، برای هر فردی در هر سن و جنسیتی می توانید تم تولد مناسب و مورد علاقه آن ها را استفاده کنید. با تم های تولد جذاب و هیجان انگیز می توانید جسن تولد عزیزانتان را به یاد ماندنی تر و باشکوه تر کنید. شاید شما هم احساس کرده باشید بدون استفاده از تم تولد ، مهمانی و جشن شما ساده و کسالت آور است. فروش تم تولد در انواع تم تولد دخترانه ، تم تولد و حتی تم های تولد بزرگسالان پسرانه در طرح ها و رنگ های مختلف مناسب با هر سلیقه ای تولید می شود.

تم تولد دخترانه

جشن تولد، دریافت هدیه ، کیک خوردن و خوراکی های رنگارنگ و بازی با دوستان، پوشیدن لباس زیبا و خاص شبیه پرنسس ها برای دختران بسیار لذت بخش است. برای لذت بخش تر کردن جشن تولد دختر نازنین شما تم های تولد متنوعی وجود دارد که جشن تولدش را هیجان انگیزتر خواهد کرد . انتخاب تم تولد دخترانه مناسب با علاقه دختران با وجود تنوعی که وجود دارد سخت نیست. از تم تولد دخترانه می تواند از تم تولد پرنسس ، تم تولد سیندرلا ، تم تولد باربی ، تم تولد کیتی ، تم بالرین و بسیاری تم دیگر نام برد. حتی برای زیبا تر کردن جشن خود می توانید در کارت تولد قید کنید تا میهمانان شما متناسب با تم تولد دخترانه جشن تان لباس بپوشند.

تم تولد پسرانه

برای آقا پسرها هم تو تولد جذابیت خاص خود را دارد . پسر بچه ها هم با تم تولد مناسب خود می توانند جشن تولد لذت بخش تری را داشته باشند . می توان برای تولد هر پسری در هر سنی، تم تولد پسرانه مناسبی انتخاب کرد و لذت جشن را برای آنها دو چندان کرد. بیشتر تم تولد ها برای پسران الهام گرفته از شخصیت های کارتونی مورد علاقه آنهاست . به راحتی می تواندی لوازم تولد و حتی لوازم آتش بازی جشن خود را هماهنگ با تم تولد موردنظرتان تهیه کنید. تم تولد باب اسفنجی ، تم اسکوبی دو ، تم تولد فیل کوچولو ، تم بچه رئیس ، تم تولد انتقام جویان ، تم تولد ماشین ها ، تم المو ، تم تولدکارخانه هیولاها ، تم تولد نینجا ، تم پرسپولیس ، تم تولد استقلال ، تم بارسلونا ، تم رئال مادرید ، تم تینکربل ، تم تدی ، تم تولد ملوانی ، تم سگ های نگهبان ، تم تولد کاروسل ، تم پوکویو ، تم تولد مرد عنکبوتی ، تم بتمن از جمله تم های زیبای جشن تولد پسرانه می باشد.

تم تولد بزرگسال

جشن تولد فقط یک مراسم کودکانه نیست بلکه برگزاری جشن تولد برای هر فردی در هر سن و سالی می تواند لذتبخش باشد. برگزاری جشن تولدی خاص و بیادماندنی در کنار خانواده و دوستان با تم تولدی زیبا حتما هیجان انگیز خواهد بود. انتخاب یک تم تولد بزرگسال مناسب می تواند شادی و جذابیت جشن شما را دوچندان کند. تم های تولد بزرگسالان نیز مانند تم های کودکان و نوجوان بسیار متنوع هستند مانند تم لوازم آرایشی، تم تولد یونی کورن ، تم تولد خال خالی ، تم های تولد تیم های محبوب فوتبال و بسیاری تم تولد دیگر.

اقلام تم تولد

سوالی که بسیاری از مشتریان عزیز از ما می پرسند اقلام موجود در تم تولد است. یک پیکج کامل تم تولد شامل چه اقلام و المان هایی می شود؟ در ابتدا باید گفت که هیچ محدودیتی در سفارش تعداد اقلام در فروشگاه سیبن وجود ندارد و شما می توانید مناسب با تعداد میهمانان خود اقلام تم تولد را تهیه کنید و در ادامه خواهیم گفت که تم تولد شامل چه المان هایی می باشد.

بشقاب و پیش‌دستی

بشقاب و پیش دستی یکی از اقلام اصلی و موردنیاز در تم تولد است . برای هر جشنی که داشته باشید بشقاب پیش دستی حتما لازم است و شما به راحتی می توانید طرح های متنوعی از بشقاب ها و پیش دستی که کوچکتر از بشقاب هستند را متناسب با تم تولد خود از فروشگاه سیبن انتخاب کنید.

لیوان

لیوان نیز یکی دیگر از پرکاربردترین اقلام تم تولد است که باید در هر جشنی به تعداد مناسب باشد. لیوان های تم تولد سیبن بصورت کاغذی و پلاستیکی با کیفیت بالا و مناسب وجود دارد .

قاشق ، چنگال و کارد و نی

متناسب با خوراکی هایی که در جشن خود سرو می کنید اقلامی همچون قاشق ، چنگال و کارد نیز لازم است . قاشق و چنگال نیز با جنس های با کیفیت و طرح های متنوع در بسیاری از تم ها تولد موجود است . در صورتی که در میهمانی خود از آبمیوه و نوشیدنی استفاده می کنید ، نی هم لازم می شود که در طرح های متنوع و زیبا موجود است.

ظروف مخصوص پاپ‌کرن

ظرف پاپ کرن یکی از پرطرفدارترین اقلامی ست که در تم تولد حتما استفاده می شود و برای پفک، چیپس یا پاپ کورن کاربرد و در دو سایز کوچک و بزرگ موجود است.

تاپر

تاپر‌ها برای تزیین غذاها و خوراکی‌های جشن‌ها استفاده می شودو در دو اندازه بزرگ و کوچک به صورت خلالی هستند. تاپر‌های کوچک باری کاپ کیک‌ها، فینگر فودها و دسرها کاربرد دارد و و تاپرهای بلند هم برای تزیین سایر خوراکی‌ها استفاده می‌شوند.
تم تولد اقلام بسیار متنوعی دارد که شما عزیزان می توانید مناسب نیاز خود آن ها را تهیه کنید . تعدادی از اصلی ترین اقلام تم تولد را ذکر کردیم و اما اقلام دیگری همچون تاپر کیک ، برچسب بطری آب معدنی ، جعبه دستمال کاغذی ، حلقه دستمال کاغذی ، رومیزی ، استند عدد ، استند نام ، ریسه تولدت مبارک ، آبنبات طرح تم تولد ، بادبزن و آویز خوشامدگویی ، چای کیسه‌ای و نسکافه ، کوکی با طرح تم تولد موردنظر ، فرفره رنگی ،کارت دعوت ، برگه یادگاری ، قاب عکاسی ، تاج و کلاه تولد و گیف و اکسسوری های دیگر ، لباس تولد دخترانه و پسرانه، انواع بادکنک‌های فویلی، انواع بادکنک‌های لاتکس ساده و بادکنک آرایی محل برگزاری جشن، جعبه‌های سورپرایز، جعبه کادوهای خاص و متفاوت نیز در تم های تولد موجود است .

اگر تم خاصی در نظر دارید و یا به دنبال ایده‌های خلاقانه برای برگزاری یک جشن تولد خاص و متفاوت هستید می‌توانید با ما در تماس باشید. ثبت سفارش شما عزیزان در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید .

فروشگاه اینترنتی سیبن بزرگترین تولید کننده اسباب بازی در اصفهان ارائه دهنده خدمات فروش اینترنتی لوازم تولد ، فروش لوازم تولد ، فروش تم تولد و لوازم جشن تولد متنوع و با کیفیت به اصفهان و سراسر ایران می باشد. میتوانید با خرید آنلاین تم تولد ، خرید تم تولد دخترانه ، خرید تم تولد پسرانه و خرید تم تولد بزرگسال در سریعترین زمان ممکن سفارشات خود را دریافت کنید.

 

فروشگاه اسباب بازی سیبن مرکز تولید اسباب بازی در اصفهان تولید انواع عروسک، ماشین، تولید و پخش بازی های فکری ، شخصیت های کارتونی ، فروش تم تولد و فروش لوازم آتش بازی و … می باشد که سالیان سال است در کنار کودکان شما می باشد

 

 



:: برچسب‌ها: تم تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

انواع بذر

آیا تاکنون با این مسئله روبرو گشته اید بخواهید درختی را درباغچه خود داشته باشید؟ گلی را در گلدان خانه خود بکارید؟ یا محصولی را که دلتان بخواهد در گلدان و یا باغچه خود بکارید تا به نوعی سالم تر و مطمئن تر باشد و شاید بخواهید دراقتصاد خانواده نیز کمکی کرده باشید؟ و یا حتی در باغ و گلخانه خود نیاز به کشت محصولی دارید اما اطلاعی درباره بذر مناسب ندارید. اگر یک محصول را انتخاب نمایید، بکارید و بعد نتیجه ی لازم را دریافت ننمایید شاید به خاطر نا آشنایی شما در مورد بذری باشد که برای کشت انتخاب نموده اید. به همین خاطر در این مقاله سعی میکنیم تا انواع بذرهای موجود در بازار را معرفی کنیم تا بتوانید اطلاعات لازم را در مورد آنها به دست آورده و با علم بیشتر انواع بذر  بازار را بسته به نیاز خود مورد استفاده قرار دهید.

بذر ها را با توجه به نوع آنها میتوان به انواع زیر تقسیم بندی نمود:

  • انواع بذر فضای باز
  • انواع بذر گلخانه ای

از ابتدای سالهایی که بشر به علم کشاورزی دست پیدا کرده تنها راه کشت و پرورش یک محصول از طریق استفاده از بذرهایی بود که از محصولات بسیار رسیده قبلی به دست می آمد که همان دانه های آن بود مانند گندم، کدو، جو وبسیاری دیگر از انواع محصولات کشاورزی که به مرور به روش هایی برای کشت انواع کود  و محصولات دیگر که از راه دانه تکثیر نمیشوند دست پیدا کردند مانند کمک به عمل گرده افشانی گیاهان.

انواع بذر فضای باز

تا سالهای پیش که بشر با توجه به پیشرفت ناگهانی و پر سرعت تکنولوژی به را هکارهای دیگری نیز به منظور تکثیر محصول دست پیدا کرد. از این رو محققان و دانشمندان کشاورزی راهکارهایی را پیدا نمودند، مانند بذر های هیبرید که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و در این مقاله به آنها اشاره میکنیم. این در حالی است که روش بدست آوری بذر نیز تعیین کننده میباشد که برخی را مناسب برای کاشت در گلخانه و برخی را مناسب کشت در فضای باز میکند. چگونه میتوان مطمئن گردید که بذرهای موجود در بازار میتوانند مناسب برای مصرف ما باشد. در ذهن عموم مردم این مسئله جا افتاده است که بذر را به طور کلی دانه ای میدانند که در خاک میکارند و شرایط رشدش را فراهم نموده و به محصول میرسند. در حالی که انواع مختلف بذر وجود دارد که برای محصولات مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

به طور کلی در مورد انواع بذر میتوان موارد زیر را بیان نمود:

  • بذر: قسمتی از دانه است که مورد استفاده برای کاشت قرار میگیرد.
  • غده: مانند مواردی چون سیب زمینی
  • ریشه: مانند خارشتر آمریکایی و یا پیچک
  • ساقه های خزنده ی زیر زمینی: مانند گل زنبق
  • ساقه ی خزنده ی روزمینی: مانند توت فرنگی
  • ساقه: مانند نیشکر
  • برگ: مانند بنفشه آفریقایی
  • بنه: زعفران
  • پاجوش: موز
  • پیاز: مانند گل نرگس

علاوه بر موارد ذکر شده تقسیم بندی دیگری نیز برای انواع بذر وجود  دارد که مشخص مینماید که بذ ر چگونه بدست آمده است.
علاوه بر بذرهای سنتی موجود در بازار که کشاورزان نیز خود میتوانند آنها را بدست بیاورند.

انواع مختلف دیگر بذر نیز وجود دارد که تحت شرایط خاصی تولید میگردد که به معرفی آنها میپردازیم:

بذرهای هیبرید:

بذرهایی در بازار وجود دارد که تحت شرایط کاملا کنترل شده و زیر نظر کارشناسان کار آزموده انجام میگیرد. اینگونه بذرها از ترکیب ویژگی های ژنتیکی خوب و مناسب دوگیاه از یک خانواده بدست میآید برای مثال  رقمی از گوجه وجود دارد که در مقابل بیماریها مقاوم میباشد و رقمی هم وجود دارد که پر محصول است. این دوگونه تحت شرایط خاصی ویژگی های ژنتیکی مناسب آنها با هم ترکیب میشود و یک بذر با هر دو ویژگی تولید میگردد. از جمله ویژگی های بذرهای هیبرید این مسئله است که فقط یک بار قابل کاشت می باشد و نمیتواند کشاورز در کاشت بعدی از دانه گوجه های قبلی استفاده کند زیرا ویژگی های ژنتیکی خود را از دست داده است.

بذر های ارگانیک:

بذرهایی هستن که در فرآیند رشد محصول مثلا کدو از هیچ گونه مواد شیمیایی چه برای رشد و پرورش و جلوگیری از بیماری ها و چه در خاک مورد استفاده برای کاشت استفاده نشده است. اینگونه بذرها ویژگی های خوب و پرکاربرد بذرهای هیبرید را ندارند اما به دلیل عدم استفاده از محصولات شیمیایی مانند انواع کود های شیمیایی بسیار پرطرفدار شده اند. تمامی بذور ذکر شده در بالا بنا به مورد استفاده، روش تولید و توضیحات ذکر شده بر روی بسته بندی میتواند فقط در گلخانه و یا تنها در فضای باز کشت گردد.

انواع بذر گلخانه ای

امروزه کشت گلخانه ای بسیار پر طرفدار شده است به خصوص که انواع بذر گلخانه ای از گونه های ارگانیک نیز باشند. شرکت های بسیاری وجود دارند که میتوانند در زمینه ی انواع بذر راهنمایی های تخصصی تری را به شما ارائه کنند تا به خوبی بتوانید بهترین محصول را حتی در گلدان منزل خود(مانند صیفی جات) کاشت نمایید و به محصول برسید یکی از این شرکت ها که در عرصه ی تولید و عرضه ی انواع بذر در زمره ی نام آوران این صنعت می باشد، شرکت بهرویش است که شما میتوانید با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان کار آزموده و با تجربه ی آن به پاسخ سوالات خود برسید.

امروزه به کارگیری فرمول های مختلف کود شیمیایی برای کود دهی محصولات کشاورزی به طور گسترده مورد توجه قرار گرفته است، یکی از موضوعاتی که در استفاده از عناصر معدنی باید مورد توجه تولیدکنندگان، کشاورزان و کارشناسان قرار بگیرد استفاده در زمین های کشاورزی می باشد.

سال هاست که خرید بذر برای کشاورزان و فروش بذر برای کمپانی ها و شرکت های توزیع کننده بذر حائز اهمیت است به راستی انتخاب یک بذر مرغوب چقدر در میزان عملکرد نهایی کشاورزان مهم است. 

لینک های مرتبط :

https://behrooyesh.ir/buy-seed/



:: برچسب‌ها: فروش بذر ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

دستگاه میکسر قنادی


میکسر قنادی برای مخلوط کردن خامه ، تخم مرغ ، انواع خمیر و مواد اولیه شیرینی و کیک در قنادی ها استفاده می شود.

دستگاه ميکسر قنادی دارای ۲ مخزن ۵۰ کيلويی و ۳ عدد پارو مخصوص مخلوط نمودن سفيده تخم مرغ ، خمير و خامه می باشد. میکسر قنادی قابل تنظيم در ۳ سرعت بوده و برای تهيه خمير انواع شيرينی ، کيک و … کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره میکسر قنادی با ما تماس حاصل نمایید .

گروه تولیدی پویا صنعت


گروه تولیدی پویا صنعت با بیش از 15 سال سابقه در زمیـنه تولید انواع دستگاه قنادی نانوایی و مواد غذایی با تلاش در جهت بهبود کیفیت و افزایش تنوع محصولات آماده ارائه خدمات به مشتـریان عزیز میباشد.

 

https://pooyasanatmachine.com/



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

سه تغییر تفکر روانشناختی که بر روی معامله شما تاثیر می‌گذارد

Three psychological Quirks That Affect Your Trading

مشکل‌آفرین‌ترین معضلاتی که ما به عنوان معامله‌گر با آن‌ها روبرو هستیم، مشکلاتی هستند که ما حتی از وجود آن‌ها اطلاع نداریم. برخی تمایالات و خواسته‌های انسانی بر روی معاملات ما اثر می‌گذارد اما اغلب از وجود آن‌ها و تاثیری که بر روی ما و مسیر اصلی ما تاثیرگذار بی اطلاعیم. تمایالات انسانی زیادی وجود دارد که در این مقاله به بررسی سه مورد از آن‌ها که در صورت عدم مدیریت می‌توانند مسیر رسیدن ما به اهداف مالی خود را مسدود کنند، می‌پردازیم.

شمنی که نمیشناسیم

هنگام انجام معامله با روش تکنیکال، می‌توانیم متوجه شویم که در کجا اشتباه کرده‌ایم و در معاملات بعدی سعی در اصلاح آن اشتباهات داشته باشیم. اگر خیلی زود از یک معامله خارج شویم با بررسی یک بازه زمانی طولانی‌تر یا با استفاده از یک اندیکاتور متفاوت، می‌توانیم معیارهای خروج از معامله خود را تنظیم کنیم. با این‌حال زمانی که ما یک برنامه معاملاتی قابل اطمینان داریم اما هنوز متحمل ضرر می‌شویم، باید برای یک راه حل درست خود و مسائل ذهنی و روانی خودمان را بررسی کنیم.

وقتی با ذهنیت و عقل خود سروکار داریم، اغلب حقیقتِ ما کمرنگ می‌شود و بنابراین نمی‌توانیم مشکل را به درستی برطرف کنیم. مشکل واقعی توسط تعصبات و عوامل بی اهمیت و سطحی قابل مشاهده نیست. به عنوان نمونه می‌توان به معامله‌گری اشاره داشت که به برنامه معاملاتی خود پایبند نیست اما متوجه نیست که “عدم تکیه بر آن” مشکل آفرین است، بنابراین پیوسته استراتژی‌هایی را تنظیم می‌کند اما با همه این تغییرها، مشکل هنوز پابرجاست.

پایبند بودن به برنامه معاملاتی می‌تواند اراده شما را ازمایش کند اما اگر شما رویکردی مبتنی بر یک چارچوب فنی مطمئن دارید شانس موفقیت شما بالاتر خواهد بود.

قدرت در آگاهی و هوشیاری است

در حالی که هیچ گوی جادویی برای غلبه بر همه مشکلات و مبارزات معاملاتی ما وجود ندارد، آگاهی از برخی مسائل کلیدی محتمل، به ما امکان کنترل افکار و اعمال ما را می‌دهد تا بتوانیم به مرور زمات عادات خود را تغییر دهیم. اطلاع از مشکلات احتمالی و پنهان روانشناختی به ما امکان تغییر عادات خود را می‌دهد تا شاید بتوانیم سود بیشتری کسب کنیم. در ادامه سه مورد روانشناختی رایج که می‌توانند چنین مشکلاتی را ایجاد کنند مورد بررسی قرار گرفته است.

جهت‌گیری ناشی از احساسات

ما اطلاعاتی را از اطراف خود دریافت می‌کنیم تا یک عقیده یا جهت گیری و تعصب را شکل دهیم و این مساله به ما امکان عملکرد و یادگیری در بسیاری از موارد را می‌دهد. با این‌حال ما باید این موضوع را درک کنیم که اگرچه ممکن است به شکل گیری نظر خود بر اساس شواهد عینی اعتقاد داشته باشیم اما غالبا چنین نیستیم.

اگر یک معامله‌گر هر روز اخبار معاملات را دنبال کند و بر اساس تمام اطلاعات موجود عقاید خود را در مورد افزایش (پیشبرد) بازار شکل بدهد، ممکن است که در نظر داشته باشد که تنها با دقت و توجه به حقایق و با بهره‌وری از نظرات کارمندان رسانه به این نتیجه رسیده است. با این حال، این معامله‌گر هنوز ممکن است با یک مشکل روبرو شود: وقتی منبع اطلاعات ما مغرضانه و با جهت‌گیری انتخاب شده باشد، جهت گیری ما تحت تاثیر ان قرار خواهد گرفت.

حتی می‌توان برای اثبات نظر یا جهت‌گیری حقایقی را ارائه داد اما باید به یاد داشته باشیم که داستان یک جنبه دیگر هم دارد. به علاوه، اگر افراد به طور مداوم در برابر یک دیدگاه یا نظر واحد قرار بگیرند به مرور به این باور می‌رسند که تنها موضع کاربردی در آن زمینه، همین یک نظر است. از آن‌جایی که آن‌ها از دریافت نظرات متناقض محروم شده‌اند، نظرشان در مقایسه با اطلاعات موجود مغرضانه خواهد بود.

 

اجتناب از ابهام

که به عنوان ترس از ناشناخته‌ها نیز معرفی می‌شود، دوری از چیزهایی که ممکن است رخ دهد یا به طور کامل برای ما مشخص نیست، ما را از انجام بسیاری از کارها منع می‌کند و می‌تواند ما را در یک وضعیت نامشخص و منفعل نگه‌ دارد.

اگر چه ممکن است برای برخی مسخره به نظر برسد اما این احتمال نیز وجود دارد که معامله‌گران از سودآوری و کسب پول بترسند. ممکن است که عامدانه از آن بی اطلاع باشند اما معامله‌گران غالباً نگران گسترش ناحیه ایمن و راحتی خود هستند و یا صرفا از این می‌ترسند که سودشان را از طریق مالیات از دست بدهند. این مساله ناخودآگاه موجب خودویرانگری می‌شود.

مبنای دیگر تعصب و جهت‌گیری ممکن است فقط از طریق معامله با یکی از صنایع مشهور نشات گرفته باشد.
حتی اگر صنعت در ادامه رو به  افول باشد. معامله‌گر به دلیل عدم اطمینان به سرمایه‌گذاری از نتیجه نهایی اجتناب می‌کند.

یکی از تمایلات رایج، بازنده باقی ماندن در طولانی مدت است در حالی که فروش برندگان با سرعت بالایی انجام می‌شود. وقتی قیمت‌ها در حال نوسان است، ما باید توجه به مقدار تاثیر حرکت قیمت  داشته باشیم تا مشخص کنیم که آیا تغییر ناشی از نویز اتفاق افتاده است یا نتیجه یک کار موثر است.

خروج سریع از معاملات اغلب ناشی از نادیده گرفتن روند است زیرا سرمایه‌گذاران طبق عقیده ضد ریسک پیش می‌روند. از سوی دیگر، وقتی سرمایه‌گذاران یک ضرر را متحمل می‌شوند، به دنبال ریسک میروند و در نتیجه موقعیت‌هایی را از دست می‌دهند. این انحرافات معامله‌گر را از رفتار منطقی به اقدامات غیرمنطقی سوق می‌دهند و باعث می‍شوند که آن‌ها به دلیل تعصبات روانشناختی سودهای احتمالی خود را از دست دهند.

چنس چارت پلتفرمی برای ارتقاء کیفی دانش کاربران خود در زمینه استفاده از ظرفیت های موجود در بازار سرمایه ایران و مخصوصاً بازار بورس و آموزش بورس در اصفهان می باشد. و برای رسیدن به این هدف ارائه بهترین سطح از آموزش بورس در اصفهان  با متنوع ترین دوره آموزش بورس در اصفهان را مد نظر دارد.

 

https://chance-chart.com/



:: برچسب‌ها: آموزش بورس ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

 

آتلیه لیوسا اولین و تخصصی ترین استودیو عکاسی و فیلمبرداری کودک و بارداری بعنوان آتلیه تخصصی کودک در اصفهان شناخته می شود که با کادری مجرب، گروه طراحی حرفه‌ای و محیط سازی های بدیع و بی نظیر تمام تلاش خود را در راه تبدیل شدن بهترین آتلیه کودک در اصفهان با افتخار خاطرات دلبندان شما را در آلبوم حافظه، جاودان میکند. لیوسا متفاوت ترین آتلیه کودک در اصفهان.

آتلیه لیوسا ، بهترین آتلیه کودک اصفهان همواره تلاش کرده تا مجربترین دانش آموختگان طراحی گرافیک، عکاسی و طراحی صحنه را برای ماندگار کردن زیباترین لحظات دلبندان شما گرد هم آورد.

احترام و عشق به مشتریان ارجمند، سرلوحه تمامی اعضای فنی و اداری در آتلیه لیوسا، بهترین آتلیه کودک اصفهان است.

متنوع ترین دکورها و بدیع ترین صحنه سازی ها را همواره میتوانید در آتلیه لیوسا ، بهترین آتلیه کودک در اصفهان مشاهده کنید.

دکورهایی که به نسبت مناسب ها و فصول و اعیاد مختلف بروز رسانی و نو می شوند.

کارکنان مجموعه فنی و اداری آتلیه لیوسا همواره جلب رضایت مشتریان را در راس اهداف خود قرار می دهند و بزرگترین و ارزشمندترین دستاورد خود را ثبت لحظات ناب فرشتگان زمینی و نشاندن لبخند رضایت رو لبان والدین گرامی می داند.

شما دوستان و گرامیان همواره می توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره استودیو لیوسا با ما در میان بگذارید.

جهت رزرو وقت قبلی و همچنین اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.

برای مشاهده آخرین و بروزترین نمونه کارهای ما می توانید به صفحه اینستاگرام ما  و یا گالری سایت https://liosastudio.com/ مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

حامد امیری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

 

از میان بهترین وکلای پایه یک وکالت دادگستری در اصفهان حامد امیری نیز به عنوان بهترین وکیل اصفهان دارای تجربه و اطلاعاتی کامل در زمینه حقوق قضایی و انواع پرونده های تجاری و کیفری، ثبتی، حقوقی، خانواده در برگیرنده موضوعات ملکی، تعزیرات، اموربیمه، خانواده، مالی، شکایت، شهرداری، اداره کار و امور گمرکی می باشد. علاوه بر این، حامد امیری در انجام حرفه ای امور قرار دادها و شرکت ها تجربه وافی داشته و به عنوان وکیل خبره و متبحر ارائه دهنده کلیه خدمات وکالتی در اصفهان و سطح کشور می باشد.

موسسه حقوقی حامد امیری در طی سال ها فعالیت در زمینه های مختلف حقوقی با بهره گیری از تجربیات برترین وکیل در اصفهان با تخصص و مهارت کافی در امور حقوقی توانسته است تا به حال میزان قابل توجهی از رضایت افراد و موکلین را کسب نماید. یکی از امکاناتی که در موسسه حامد امیری جهت تسریع در خدمت رسانی به شما عزیزان فراهم شده است ، مشاوره حضوری ، غیرحضوری (تلفنی) و آنلاین می باشد تا به راحتی مسائل خود را با مشاور حقوقی در اصفهان در میان بگذارید. شما می توانید به آسانی و در کمترین زمان ممکن با سامانه ثبت نوبت حضوری و غیر حضوری ، نوبت مشاوره خود را رزرو نمایید.  

خدمات وکالتی

 

زمانی که با یک مسئله حقوقی در زندگی مواجه می شویم اولین کار انتخاب یک وکیل مورد اعتماد و با تجربه است تا بتوانیم در این مسیر بهترین رهنمود ها را دریافت کرده و بهترین نتیجه را در پرونده خود بگیریم. با کوچکترین اشتباهی در طرح دعوی ، شکایت یا دفاع وارائه لوایح ممکن است نتیجه پرونده علیه شما تغییر کند و عواقب بدی را برایتان رقم بزند. موسسه حقوقی حامد امیری در اصفهان با سرپرستی یکی از بهترین وکلای اصفهان به دنبال ایجاد فضایی امن و رضایت بخش برای مراجعه کنندگان خود می باشد و در تلاش است تا با ارائه دانش جامع و تبحر و تجربه خود در پرونده های گوناگون، نگرانی آنها جهت انتخاب بهترین وکیل در اصفهان را بر طرف نماید . با مراجعه به موسسه حقوقی حامد امیری در ابتدا پرونده شما توسط بهترین وکیل در اصفهان به طور کامل و دقیق در چهارچوب موازین قانونی بررسی و تحلیل و امکان انجام وکالت یا عدم انجام وکالت پرونده به شما اطلاع داده می شود. بنابراین، مطمئن باشید که در موسسه حقوقی حامد امیری هیچ گاه وقت شما اتلاف نخواهد شد و پرونده شما با کمترین هزینه ، مناسب ترین بازدهی قانونی را برایتان خواهد داشت. 
هنوز هم یکی از دغدغه های افرادی که با مسائل حقوقی در اصفهان دست و پنجه نرم میکنند ، انتخاب وکیل خبره در اصفهان است که نیازمند تحقیق و بررسی زیادی می باشد. در شهر پرجمعیت و بزرگی همچون اصفهان وکالت نیز یکی از پر ریسک ترین و حرفه ای ترین شغل هاست که از اهمیت بالایی برخوردار است . وکیل در اصفهان فردی است باهوش ، پرتلاش و متعهد به امور کاری خود که سمت سنگین و پر مسئولیت وکالت را به دوش می کشد. با توجه به اهمیت و حساسیت شغل وکالت پیدا کردن وکیل خبره در اصفهان با ویژگی های مذکور کار آسانی نخواهد بود . 
از هر حرفه و شغلی مانند وکالت در اصفهان وکلای بسیاری در حال فعالیت هستند اما مسلما همکاری با هر وکیلی نتیجه مطلوب شما را حاصل نخواهد کرد به همین دلیل است که دقت در انتخاب بهترین وکیل در اصفهان اهمیت زیادی پیدا کرده است. 
در صورتی که با وجود تحقیقات بسیار هنوز هم در انتخاب وکیل در اصفهان دچار شک و دودلی شده اید، اعتماد به خدمات موسسه حقوقی حامد امیری در اصفهان می تواند بهترین تجربه را برای شما رقم بزند. موسسه وکالتی حامد امیری با ارائه بهترین خدمات در تمامی امور حقوقی به صورت حضوری و غیرحضوری تا کسب رضایت و مناسب ترین نتیجه ای که در چهارچوب موازین قانونی امکان تحقق هست ، در این مسیر شما را یاری خواهد کرد. علاوه بر این در صورت ضیق وقت ، می توانید مسائل و مشکلات حقوقی خود را با مراجعه به سایت حامد امیری در چت آنلاین و آنی بیان کرده و در سریع ترین زمان ممکن کامل ترین رهنمودها را از وکیل با تجربه دریافت کنید

 

وب سایت رسمی حامد امیری https://hamedamiri.org/



:: برچسب‌ها: وکیل اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

 

 

 

وکیل اتفاقی کیست و شرایط گرفتن آن

 

طبق گفته یک وکیل خوب در اصفهان معمولا جهت طرح دعوی در مراجع قضایی یا دفاع در مقابل مشاجرات مطرح شده از سمت شاکیان نیاز است که از ضوابط و مقررات حقوقی مطلع باشیم، و اگر از انان مطلع صدمات جبران نشدنی متوجه ما می شود. به این خاطر خیلی از افرادی که می خواهند وکیلی عالی در امر حقوقی آن ها را هدایت کند و به وکلای دادگستری رجوع می‌کنند و مشاجرات خود را برای این وکلا مطرح می کنند. اما شما در سایر حالات این امکان را دارید که فرد دیگری را که وکیل دادگستری نیست جهت دفاع از اسناد خود در دادگاه انتخاب کنید که به این فرد ، وکیل اتفاقی می گویند. وکیل عالی در اصفهان این مطلب را برای شما اماده کرده است تا با کلمه وکیل اتفاقی و شرایط استفاده از آن آشنا شوید.

شرایط وکیل اتفاقی

حتما تمامی اشخاص این امکان را ندارند از وکلای ماهر و زبردست دادگستری برای طرح دعاوی خود بهره مند شوند به این دلیل که وکلای دادگستری پول بسیار زیادی را برای طرح دعوی یا دفاع از شما مطالبه خواهند کرد . کانون وکلا در حالاتی که موکل توان مالی خوبی نداشته باشند ، وکیل معاضدتی را جهت طرح دعوی یا دفاع از ان ها معرفی می نماید. اما شیوه دیگری هم وجود دارد که اشخاص میل دارند از نزدیکان خود که به ضوابط حقوقی آشنا بوده و تماما از مشکلات حقوقی آن ها خبر دارند شخصی را به عنوان وکیل در دادگاه برگزینند که میتواند یک وکیل خوب در اصفهان باشد. این سبک از وکالت برای ممانعت از ضایع شدن حقوق اشخاص به وجود آمده است. البته لازم است این مورد ذکر شود که منظور از وکالت اتفاقی این است که فرد داوطلب وکالت اتفاقی بی داشتن پروانه وکالت دادگستری به طور کاملا محدود از حق و حقوق بستگان خود دفاع می کند و داشتن علم حقوقی از احتیاجات مهم وکالت اتفاقی به حساب می اید.

بر مبنای قانون مصوبه ۱۳۱۵، افرادی که به ضوابط حقوقی اجهاف تمام داشته باشند و میل به دفاع از نزدیکان نسبی یا سببی درجه دوم تا درجه سوم خود دارند این امکان را دارند که سه بار در سال جواز وکالت اتفاقی را بگیرند و از نزدیکان خود در دادگاه دفاع نمایند.

پس فردی که داوطلب وکالت اتفاقی ابتدا باید اطلاعات حقوقی لازم را داشته باشد، دوما از وکلای دادگستری نباشد و جواز وکالت هم نداشته باشد، سوما، میل به دفاع از بستگان نسبی و سببی و بستگان درجه دوم و درجه سوم را داشته باشد و چهارماه دوست داشته باشدکه به شکل اتفاقی سه بار در سال امر وکالت را انجام دهد. الزامی است وکیل اتفاقی در دادگاه حاضر شود و از موکل خود هم دفاع کند.

اشخاصی که داوطلب این طور وکالتی هستند، الزامی است بعد از رجوع به کانون وکلای دادگستری، درخواست خود را با مدارک قانونی دیگر به کانون عرضه کنند و به دنبال ان تمبری ۱۰ هزار ریالی باطل نمایند.داوطلب وکیل اتفاقی باید در خواست دهد تا پروانه وکالت برای او صادر شود و باید خود را به شکل کامل معرفی کند و سطح تحصیلات و تجربیات و علت های اثر گذاری خود را در وکالت اتفاقی نزدیکان خود، اطلاعات کامل موکل و ادرس آن ها و درجه نزدیکی خود را به آن ها و بحث وکیل اتفاقی را هم اطلاع دهد و پس از آن همه مدارک خود را به کانون وکلا ارائه داده تا جواز برای او صادر شود.

نکته مهم وکیل اتفاقی

الزامی است فرد داوطلب وکالت اتفاقی برای هر بحثی که در آن میل به دفاع از موکل خود را دارد، همه مدارک و پیوست های آن بحث را اماده کرده و به کانون وکلا ارائه نماید. حتی در صورتی که در مشاجره ای یک یا چند بحث برای وکالت اتفاقی موجود باشد ، فرد داوطلب وکالت اتفاقی الزامی است برای هر یک مدارک و اسناد خود را مهیا کند، به جز این مورد که کانون وکلا بر اساس به تشخیص خود مطالبه تکرار مدارک و اسناد را نکند و در نخستین بار همه مدارک و مستندات را بپذیرد.

وکیل عالی اصفهان اظهار دارد که کانون وکلا این امکان را دارد که از هر کدام از داوطلبان، آزمون وکالت اتفاقی بگیرد که اگر شرایط اثبات و قبولی در آزمون حاصل شد ، هر کدام از متقاضیان در دسته کانون وکلا خواهند بود که این امکان را دارند در هر بحث مطابق میلی وکالت اتفاقی را انجام دهند و پس از پذیرش در آزمون کانون وکلا این امکان را دارند برای هر داوطلب پروانه وکالت را صادر نمایند.

فرد داوطلب در نهایت باید هزینه معین شده کانون وکلا را جهت صادر جواز وکالت اتفاقی بپردازد تا قادر باشد از موکل خود در دادگاه دفاع نماید . وجه دریافت مجوز وکالت اتفاقی در هرسال تغییر می کند.

هدف واطلب وکالت اتفاقی

معمولا طرح دعوا در دادگاه و یا دفاع از حق سایرین علم حقوقی کافی را نیاز دارد. اما اینکه بی دانش و تجربه لازم نمی شود به برایند کار وکالت ان چنان اطمینان داشت. پس نبود علم حقوقی و نداشتن تخصص و تجربه کافی در دفاع از حق موکل سبب شد تا حق اشخاص پایمال شود یا به اندازه کمتری درخواست شود و یا اینکه در خواست به کندی انجام شود. به این خاطر است که بهره گیری از وکیلان خبره و با تجربه جهت پیگیری کار موکلان در دادگاه امری الزامی و مهم تلقی می‌شود.

حامد امیری وکیل عالی در اصفهان ، با سال ها تجربه موفق در حیطه های مختلف حقوقی شما را در امور حقوقیتان یاری می کند تا به موفقیت برسید. با اینکه بودن یک وکیل خوب و کارامد جهت نیل به اهداف در دادگاه‌ها از احتیاجات اصلی موفقیت به حساب می اید، اما متاسفانه بعضی از اشخاص به خاطر مشکلات مادی نمی توانند از وکلای زبردست بهره مند شوند. چرا که جهت داشتن وکیل بر اساس نوع مشاجره باید وجهی به عنوان حق الوکاله داده شود که بعضی از اشخاص از طور توانی را ندارند.

پس با مد نظر قرار دادن این بحث، قانون پیش بینی‌های مورد نیاز را انجام داده و در اصل ۳۵ قانون اساسی کشور به آن پرداخته است. در این اصل در خصوص دسترسی راحت به وکیل و ممانعت از پایمال شدن حقوق افراد بحث شده است. در این اصل اورده شده است که همه طرفین مشاجره که در دادگاه حضور می یابند ، این امکان را دارند که برای خود وکیل بر گزینند. اگر که دو طرف مشاجره نتوانند برای وکیل خوب در اصفهان اقدام کنند باید امکانات مورد نیاز برای این کار به آنها داده شود.

بر اساس به این اصل قانون، اگر که اشخاص توان مالی مورد نیاز جهت گرفتن وکیل را نداشته نباشند، حکومت با هزینه خود وکیل دادگستری جهت دفاع از حقشان معین می کند که به این وکیلان، وکلای معاضدتی اطلاق می گردد. در این بین می توان به غیر از بر وکلای معاضدتی از اشخاص دیگری هم استفاده کرد. اشخاص کار بلدی که دسته وکلای دادگستری جای ندارد اما قادرند از حقوق موکلان دفاع کنند. پس این گونه پای وکلای اتفاقی به ماجرای دفاع از حقوق موکلان باز می‌شود.

 

منبع : hamedamiri.net/وکیل-عالی-در-اصفهان/ 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

 

تفاوت بین دعاوی حقوقی و کیفری چیست؟

بهترین وکیل کیفری در اصفهان “دعوا” یکی از متداول ترین لغاتی است که در دنیای حقوق وجود دارد که دارای معانی و کاربردهای مختلفی می باشد. در این مقاله ابتدا معنای لغوی و حقوقی این کلمه را به طور کامل توضیح می دهیم و سپس تفاوت بین دعاوی حقوقی و کیفری را بررسی می کنیم.

معنای لغوی و حقوقی “دعوا” چیست؟

کلمه دعوا بر اساس فرهنگ معین شامل معانی مختلفی از جمله خواستن، ادعا کردن، نزاع و دادخواهی می باشد. از نظر حقوقی نیز حقوق دانان معانی مختلفی را برای این واژه در نظر گرفته اند که دارای قرابت معنایی با مفهوم لفظی آن است. مطابق با گفته دکتر عبدالله شمس (یکی از اساتید مشهور در علم حقوق) معنی دعوا در علم حقوق عبارت است از توانایی قانونی که مطابق با آن فردی که حق آن پایمال یا انکار شده است به مراجع ذی صلاح جهت قضاوت وارد بودن یا نبودن این ادعا و همچنین اعمال آثار قانونی مربوطه مراجعه می کند. در نتیجه، لازمه ایجاد دعوا دو شرط است: ۱) فرد واقعا یا به صورت ادعایی دارای حق قانونی و مشروعی باشد؛ ۲) در عمل یا در ادعا حق قانونی و مشروعی مورد انکار یا تجاوز قرار گرفته باشد. در صورتی که فرد مدعی حق این دو شرط مهم را داشته باشد می تواند جهت دادرسی حق پایمال شده خود اقدام نماید.

تفاوت دعاوی حقوقی و کیفری چیست؟

دعوا انواع و دسته بندی های مختلفی دارد ولی به طور کلی به دو گروه دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری تقسیم می شود. توجه کنید که درصورتی که تصمیم به اقامه دعوا دارید قبل از هر گونه اقدامی با یک مشاوره حقوقی صحبت کنید تا نوع دعوا را تشخیص داده و سپس مطابق با آن فعالیت های قانونی لازم را انجام دهید. از مهمترین تفاوت بین دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الف – تفاوت در نحوه طرح دعاوی

نحوه ارائه دعاوی یکی از مهمترین تفاوت های بین دعاوی حقوقی و کیفری می باشد. برای بررسی دعاوی حقوقی شما باید یک دادخواست تنظیم کنید ولی برای دعاوی کیفری شما باید یک شکوائیه تنظیم کنید. در نتیجه مسائلی که مربوط به دعاوی کیفری نمی باشد از طریق طرح شکایت قابل پیگیری نیستند.

علاوه بر این، هزینه بررسی هر دو دعاوی کیفری و حقوقی مستلزم پرداخت هزینه می باشد با این تفاوت که هزینه بررسی دعاوی کیفری یکسان است اما هزینه بررسی دعاوی حقوقی بسته به بهای خواسته فرق می کند. هرچه بهای خواسته بیش تر باشد، هزینه ی دادخواست نیز بیش تر می شود. توجه کنید که “خواهان” و “خوانده” به طرفین دعاوی حقوقی، و “شاکی” و “مشتکی” عنه به طرفین دعاوی کیفری گفته می شود.

ب – تفاوت در مرجع صالح رسیدگی به دعاوی

یکی دیگر از تفاوت های دعاوی حقوقی و کیفری این است که مرجع قضایی جهت بررسی و رسیدگی هر یک از این دعاوی متفاوت است. برای طرح اکثر شکایت (بررسی دعاوی کیفری) باید به دادسرا مراجعه شود که گاهی اوقات این کار نزد ضابطان دادگستری مانند درجه داران نیروی انتظامی و افسران نیز انجام می شود و در آخر این شکایات به مراجع قضایی ذی صلاح انتقال داده می شود. سپس، تحقیقاتی کامل در خصوص پرونده توسط مسئولین انجام می شود و اطلاعاتی جامع درباره پرونده به دادگاه های کیفری ارجاع داده می شود تا حکم قانونی لازم صادر شود. البته بعضی از عناوین کیفری نیز مستقیما در دادگاه های کیفری مفتوح به رسیدگی می گردند. در طرح دعاوی حقوقی نیازی به مراجعه به دادسرا نیست و مراجع قضایی حقوقی وظیفه بررسی این نوع دعاوی را دارند.

پ – تفاوت بین دعاوی حقوقی و کیفری در اسباب طرح دعاوی

دلیل (سبب) طرح دعاوی، یکی دیگر از تمایزات بین دعاوی حقوقی و کیفری می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دعاوی کیفری مربوط به زمانی است که مساله جنبه کیفری دارد. بدین معنا که در صورتی که فردی ادعا کند حق او پایمال شده است و پایمال شدن این حق توسط مراجع قانونی جرم شناخته شود، فرد مدعی باید برای طرح دعاوی کیفری اقدام کند. توجه کنید که جرم یعنی رفتاری که طبق قانون مجازات اسلامی برای آن مجازات تنظیم شده است. در صورتی که مراجع قانونی پایمال شدن حق را جرم تشخیص نداده باشند، فرد باید برای طرح دعاوی حقوقی که در بالا توضیح داده شد اقدام کند.

 

منبع :  hamedamiri.net/بهترین-وکیل-کیفری-در-اصفهان/



:: برچسب‌ها: وکیل کیفری ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

حامد امیری

این سوالی است که در ذهن هر کس به دنبال مشکلات و اختلافات خانوادگی مطرح می شود و مهم ترین دغدغه های افراد به محض مواجه شدن با مشکلات حقوقی است . خانواده مهم ترین رکن در جامعه امروزی محسوب می شود که سلامت و حفظ بنیان خانواده مسأله در خور بحث جامعه امروزی است . اشاره به بحران های خانواده که بسیار متنوع و گسترده هستند می تواند بر روی تعادل جسمی و روانی هر انسانی تأثیر گذارد پس بهتر است برای مواجه با مشکلات و حل و فصل اختلافات خانوادگی بهترین وکیل خانواده در اصفهان و مشاور خانواده را بشناسیم . بهترین وکیل خانواده در اصفهان حامد امیری شناخته شده است . اگراختلافات خانوادگی دارید ، با همسر خود اختلافات مداوم دارید ، همسرتان نسبت به شما سوءظن دارد یا به شما تمایلی ندارد ، روابطی خشک و سرد دارید ، همسرتان اعتیاد دارد یا خشن و بد اخلاق است ، به شما خیانت شده است ، یا مشکلات مربوط به ازدواج مجدد دارید ، مشکلات اقتصادی یا مربوط به شغل دارید که در خانواده تأثیر گذاشته است یا همسرتان از شما سوء استفاده می کند بهترین راه مراجعه به یک مشاور و بهترین وکیل خانواده است .

انواع دعاوی خانواده

طلاق ، طلاق توافقی ، نفقه همسر ، نفقه فرزند ، حضانت ، فسخ نکاح ، عدم تمکین ، فرزند خواندگی ، ازدواج مجدد بدون دلیل قانونی ، ازدواج دائم بدون ثبت آن ، انواع و اقسام سقط جنین ، استرداد جهزیه ، تمکین ، منع اشتغال زوجه ، اهدا جنین و… جز دعاوی خانواده محسوب شده است همان طور که می دانید اقدامات قانونی مشکلات خاص خود را دارد که هر شخصی به تنهایی و بدون وجود مشاور حقوقی از پس آن بر نمی آید . همچنین محیط پر تنش و استرس زا دادگاه ها به علاوه مشکلات خانوادگی و مواجه شدن طرفین با یکدیگر باعث بروز مشکلات بزرگتری می شود که گرفتن بهترین وکیل خانواده علاوه به حل اختلافات شما باعث تسریع در انجام اقدامات قانونی می شود . توصیه می شود برای عدم مواجه با هر گونه مشکل در اولین قدم با بهترین وکیل خانواده مشورت نمایید. حامد امیری یکی از بهترین وکیل های خانواده در اصفهان آماده ی قبول وکالت در انواع دعاوی خانواده شما مراجعین محترم می باشد.

رایج ترین دعاوی خانواده

نفقه ، الزام به تمکین ، استرداد جهزیه ، حضانت فرزند ، طلاق توافقی را می توان به عنوان رایج ترین دعاوی مربوط به خانواده شناخت که در مورد هر کدام به صورت جداگانه توضیح مختصری خواهیم داد.

نفقه

نفقه زوجه شامل تمام نیاز های او متناسب با وضعیت زندگی او از قبیل مسکن ، پوشاک ، خوراک ، هزینه های درمانی و بهداشتی و خدمتکار در صورت عادت یا نیاز که مرد موظف است به تمامی این نیاز ها به درستی پاسخ دهد .

الزام به تمکین

الزام به تمکین جز یکی از دعاوی رایج خانواده محسوب می شود که در واقع زمانی این دعوا مطرح می شود که زوجه به دنبال دعوا و کشمکش های موجود زندگی مشترک را ترک کرده است و به دنبال آن زوج (مرد) جهت اجبار و ملزم کردن زن برای ایفای وظایف زناشویی اقامه دعوی می کند . این نکته را باید ذکر کرد که اگر مرد نیز به وظایف زناشویی خود عمل نکند یا در انجام آن کوتاهی کند امکان اقامه ی دعوا برای زن هم وجود دارد. برای شناخت بهتر حق و حقوق خود بهترین راه مشاوره و استفاده از اطلاعات حقوقی یک وکیل خانواده در اصفهان است.

استرداد جهیزیه

تهیه جهزیه که در بیشتر اقوام درایران بر عهده زن است که در صورت بروز مشکل بین زوجین بحث استرداد جهزیه مطرح می شود که برای این موضوع قبل از هر گونه اقدامی حتما باید با یک وکیل خانواده مشورت کرد زیرا هر گونه اقدام در این زمینه بدون آگاهی سبب توهین و افترا به شما می شود .

حضانت فرزند

در پی جدایی زوجین از یکدیگر رایج ترین مسئله دعوای مربوط به حضانت فرزند است که برای والدین آن ها بسیار مهم است پس بهتر است در این زمینه با بهترین وکیل خانواده مشورت شود تا بهترین راهکار را به شما عرضه نماید .

منبع :  hamedamiri.net/وکیل-خانواده-در-اصفهان/



:: برچسب‌ها: وکیل خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

 

شرایط طلاق زن بدون اجازه شوهر

عقد نکاح شکل دهنده نخستین مبنا و اصل معیشت زن وشوهر است و بر اساس ضوابط جاری در کشور ما و همین طور بر اساس دین اسلام ، باطل شدن عقد نکاح در شرایط و زمان های ویژه ای رخ می دهد که از دسته موارد باطل شدن نکاح می توان مواردی مانند باطل شدن عقد، درخواست طلاق از سمت زوج، طلاق توافقی و همینطور درخواست طلاق از سمت زن را نام برد.

زن در موارد ویژه ای قادر است از دادگاه در خواست طلاق کند و در صورتی که هیچ یک از این موارد و اوضاع مهیا نباشد و زوج درخواست زوجه خود موافقت نکند ، دادگاه حکم طلاق را صادر نمی کند . اما در صورت محرز بودن هر کدام از دوازده شرایط زیر برای دادگاه دیگر به موافقت زوج نیازی نیست و در این موارد دادگاه بی نیاز به موافقت مرد حکم طلاق را می دهد. برای اگاهی یافتن از شروط ضمن عقد و اگاهی از طلاق بی نیاز به وجود مرد از بهترین وکیل طلاق در اصفهان کمک بگیرید. جهت آشنایی کاربران گرامی در این مقاله به بررسی شرایط طلاق زن بدون اجازه شوهر می پردازیم.

کمتر اتفاق می افتد که زن یا حتی مرد از حقوقی که در ضمن عقد به هم واگذار کرده اند مطلع باشند. زوجه قادر است به خاطر ۱۲ شرطی که در ضمن عقد در دفترچه ازدواج به ثبت رسیده از دادگاه در خواست طلاق کند.دفترچه‌های ازدواج که در دفاتر ازدواج ثبت می گردند بند‌هایی دارند که اگر از سمت شوهر امضا شوند، زن این اختیار را دارد که پس از کسب این شرایط در دادگاه‌های خانواده حضور یابد و در خواست طلاق کند.

در بند «الف» این عقد نامه‌ها اورده شده است : ضمن عقد نکاح خارج لازم زوج شرط کرد، هر وقت طلاق به خواست زن نباشد و بر اساس بررسی دادگاه در خواست طلاق به خاطر تخلف زن از تکالیف همسری یا بد اخلاق و رفتار او نبود، مرد وظیفه دارد تا نصف مال موجود خود را که در روز های زناشویی با او به کسب کرده است بر اساس دیدگاه دادگاه بلاعوض به زن بدهد.

در بند «ب» آن هم ضمن عقد نکاح خارج لازم مرد به زن وکالت بلاعزل با حق توکیل غیر می‌دهد که زن اگر شرایطی به وجود امد ، از سمت مرد وکیل است خودش شخصاً یا با گزینش شخص دیگری به نام وکیل به دادگاه رجوع کند و پس از محرز شدن ادعا، تقاضای طلاق کند.

شرط های ضمن عقد نکاح حاوی ۱۲ شرط است که آن را شروط دوازده گانه عقد نکاح می نامند. وکیل طلاق در اصفهان شرط های حق طلاق زن را این گونه بیان می کند:

۱- زن قادر است از دادگاه در خواست صادر شدن حکم طلاق کند، اگر که شوهر از پرداخت خرجی به وی و انجام بقیه حقوق واجب زن به مدت ۶ ماه امتناع ورزد.

۲- در صورت بدرفتاری مرد به اندازه ای که ادامه حیات و معیشت را برای زن غیر قابل تحمل کند.

۳- مرد به بیماری خطرناک لا علاج مبتلا شود به اندازه ای که سلامت زن را در خطر قراردهد.

۴- مرد دیوانه باشد وقتی که امکان باطل کردن وجود ندارد.

۵- مشغولیت مرد به حرفه ای است که به اعتبار و آبروی زن و منافع خانوادگی او صدمه بزند در این زمان زن قادر است در خواست طلاق کند.

۶- صادر شدن حکم مجازات ۵ سال حبس یا بیشتر برای زوج ، وکیل برای طلاق در اصفهان یا جزای نقدی که به خاطر ناتوانی از پرداخت، سبب ۵ سال بازداشت وی گردد یا حبس و جزای نقدی که همه در مجموع شامل به ۵ سال بازداشت یا بیشتر شود و حکم مجازات در حال اجرا باشد نیز یکی از شروط ضمن عقد نکاح است که به زن توان طلاق گرفتن را می‌دهد.

 

شرایطی مانند حق تحصیل یا کار یا طلاق حقوقی اند که قانوناً به مرد داده می شوند و مرد این حق را به زن می دهد و بعدها هم قادر است مانند سایر حقوق آنها را هم از زن بگیرد عملا به جز وکالت در طلاق احتیاجی به اوردن این حقوق در عقد نیست چرا که زن در هر صورت این حقوق را دارد . در مورد کار کردن هم اگر کار برخلاف خوبی وصلاح خانواده، زن یا مرد باشد، مرد قادر است از ان جلوگیری کند. پس برای تاکید این امکان وجود دارد که حرفه مد نظر را در عقد اورد هرچند عملاً نمونه های محدودی می شود برای مشاغل برخلاف صلاح و مصلحت اورده شده پیدا کرد .وکیل طلاق در اصفهان ذکر کرده است که در خصوص وکالت در طلاق می توان جمله ای مانند این جمله را اورد: ” زن وکیل مرد در طلاق شد تا بی احتیاج به حاضر شدن شوهر، خود را مطلقه نماید”

حق طلاق را نمی توان به زن بخشید . در اصل آنچه که مردم به این نام از ان یاد می کنند دادن وکالت در طلاق و در مواردی تعهد بر بخشیدن وکالت در طلاق است. پس در صورتی که وکالت در طلاق به همسر خود داده باشید اگر در سند مربوطه اورده شده باشد که این وکالت ضمن عقد خارج لازم بخشیده شده است یا به صورت دیگری غیر قابل فسخ شده باشد، امکان باطل کردن ان وجود ندارد و اما به غیر از این موارد امکان باطل کردن وکالت وجود دارد .

حال سوال پیش می اید که در صورتی که زن در خواست طلاق كند حق دریافت مهریه دارد؟

بسته به اینکه چه علتی طلاق بگیرد و نوع طلاق چه باشد در صورتی که طلاق توافقی باشد که دو طرف الزامی است در این مورد سازش کنند اما در صورتی که طلاق بائن باشد و زن برای طلاق علت های محکمه پسند ارائه کند و دادگاه حکم به طلاق به سود زن بدهد در این زمان این امکان را دارد که دادخواست مهریه را هم به دادگاه ارائه کند و آن را هم درخواست کند.

آن چه گفتیم توضیحاتی بود از شرایط طلاق زن بدون اجازه شوهر، اما روشن است مطلع شدن کامل از قوانین و اقدام برای گرفتن حق خود در دادگاه، نیازمند حضور وکیل طلاق در این زمینه می باشد. پس در صورتی که با مشکلاتی مانند ، طلاق ، نفقه ، مهریه و … مواجهه شدید می توانید بدون هیچ گونه نگرانی پرونده ی خود را به وکیل طلاق اصفهان بسپارید . حامد امیری وکیل پایه یک دادگستری با بیش از ده ها پرونده ی موفق راهنمای شما در جهت پیشبرد پرونده خواهد بود. همچین این امکان فراهم شده است تا پرسش های خود را به صورت آنلاین مطرح نمایید.

 

منبع :    hamedamiri.net/وکیل-طلاق-در-اصفهان/



:: برچسب‌ها: وکیل طلاق ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

موسسه حقوقی حامد امیری

حامد امیری دارای پروانه پایه یک وکالت دادگستری و با دانشی جامع از رشته حقوق قضایی در انواع دعاوی حقوقی ، ثبتی ، خانواده ، تجاری و کیفری و ... شامل موضوعات شکایت، امور بیمه، ملکی، مالی، تجاری ، اداره کار،  شهرداری و امور گمرکی همچنین انجام تخصصی امور قراردادها و شرکت ها به عنوان متخصص و وکیلی با تجربه و با تعهد کاری بالا آماده ارائه خدمات وکالتی در اصفهان و سطح کشور عزیزمان می باشدمناسب ترین گزینه برای انتخاب بهترین وکیل در اصفهان می باشد.

انتخاب بهترین وکیل اصفهان و البته وکیلی مورد اعتماد و با تجربه اولین گامی است که باید برای بررسی و حل مسائل حقوقی خود بردارید . اشتباه وکیل در طرح یا دفاع لایحه میتواند نتیجه پرونده را علیه شما تغییر دهد و عواقب خوبی را به دنبال نداشته باشد ، لذا موسسه حقوقی حامد امیری در اصفهان در تلاش است با مدیریت یکی از بهترین وکیل های اصفهان و با تکیه بر دانش ، تبحر و تجربه در پرونده های متنوع کیفری ، حقوقی و خانواده بهترین هارا به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد و بتوانید با اطمینان بیشتری نسبت به انتخاب بهترین وکیل در اصفهان اقدام فرمایید. موسسه حقوقی حامد امیری با ارزیابی اولیه حقوقی ، مشکلات و مسائل مراجعه کنندگان را با بهره گیری از تجارب حرفه ای وکیل اصفهان به طور کامل و با دقت بررسی می نماید و با صداقت تمام امکان انجام و یا عدم انجام وکالت پرونده شما را اعلام خواهد کرد و با وجدان کاری و رعایت حقوق مراجعین محترم مانع از تلف شدن وقت شان خواهد شد.

در موسسه وکالتی حامد امیری به راحتی می توانید از بهترین مشاوره های تخصصی به صورت حضوری و غیرحضوری و حتی به صورت آنلاین در کنار بهترین وکیل اصفهان بهره مند شوید . ما در موسسه وکالت و مشاوره حقوقی حامد امیری با ارائه مناسب ترین و موثرترین راه کارها مدیریت و پیشرفت پرونده حقوقی شما را جهت جلوگیری از وقوع خطر علیه شما به دست خواهیم گرفت و در صورت وجود و یا ایجاد هرگونه خطر و ضرر تلاش می نماییم تا شما را در کمترین زمان ممکن و در مسیر موازین قانونی از وضعیت پیش آمده خارج نماییم.

 

وب سایت موسسه حقوقی حامد امیری 

https://hamedamiri.net/



:: برچسب‌ها: بهترین وکیل ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

حامد امیری مشاوره حقوقی آنلاین

یکی از عقود رایج در جامعه، وکالت است. بدین صورت که شخص یا اشخاص، انجام بعضی‌ امور خود که به دلایلی قادر به انجام آن نیستند را به دیگری محول می‌نمایند. این امور اعم از آنکه امور جزئی و مهم مربوط به موکل باشند، انجامش باید از سوی حامد امیری وکیل آنلاین در اصفهان صورت گیرد تا با موازین قانونی و شرعی مغایرت نداشته باشد. معنای لغوی وكالت، تفويض و واگذار نمودن می‌باشد و همانطور که بیان شد در اصطلاح حقوقي ، وكالت نیز عقدی است كه به موجب آن يكي از طرفين، طرف ديگر را برای انجام امری نايب یا همان وکیل خود مي نمايد. وکالت در قانون مدنی ایران در ماده ۶۵۶ اینگونه تعریف شده است: وکالت عقدی است که به‌ موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود قرار دهد . 

امروزه ضرورت مراجعه به وکلای دادگستری و مشاوره حقوقی برای حفظ حقوق قانونی خود مانند ضرورت مراجعه بیمار به پزشک است. در موارد مختلف، اشخاص حقیقی یا حقوقی به خاطر عدم مراجعه به وکلای رسمی و یا مشاوره حقوقی مجرب اقداماتی انجام داده اند که جبران‌ناپذیر بوده و خسارات فراوان مادی و معنوی را سبب گردیده است. بنابراین همواره توصیه می‌شود که قبل از انجام هرکاری به وکیل کارآزموده و با تجربه   مراجعه شود و مشاوره حقوقی سودمندی را دریافت کنید . در صورت ضیق وقت، همواره با استفاده از سرویس مشاوره حقوقی آنلاین می‌توانید به صورت آنلاین به طرح پرسش های حقوقی خود و مشاوره با وکیل آنلاین در اصفهان بپردازید. خوشبختانه در موسسه وکالت جناب آقای حامد امیری وکیل و مشاور حقوقی آنلاین در اصفهان امکان ارائه مشاوره آنلاین حقوقی وجود دارد. در این سرویس، وکیل آنلاین در اصفهان پاسخگوی سئوالات حقوقی شما به صورت آنلاین خواهد بود.

وظایف و اختیارات وکیل و مشاور حقوقی 

الف) مشاوره حقوقی به مراجعان در زمینه موارد قانونی.

ب) حضور در محکمه به عنوان نماینده موکل خود و دفاع از آنها.

پ) تهیه کردن پیش نویس ها؛ قراردادها و نامه ها برای درج در پرونده و پیشبرد کارها حقوقی و قضایی موکل خود.

ت) پیدا کردن موارد مشابه قبلی برای تسهیل کار پرونده جاری در دست.

ث) جمع آوری و نگهداری از مستندات و اسناد مرتبط به پرونده برای عرضه به محکمه جهت دفاع از موکل خود.

ج) حضور در جلسات و مذاکره به منظور کشف اطلاعات بیشتر؛ بازبینی  پرونده و یا عرضه توضیحات و یا دلایل و اسناد به ذی نفعان.

چ) عرضه اسناد و شواهد به محکمه و دفاع از موکل

دانش‌ مورد نیاز برای وکالت

الف) مهارت عالی در سخنگویی و نوشتن متن جهت تنظیم متن دفاعیه و قرائت آن در محکمه.

ب) توانایی تحلیل مقدار زیادی از اطلاعات.

پ) دقت به جزئیات، زیرا که ریزترین موضوع می تواند بر روند پرونده اثر بگذارد و بی توجهی به آن آثار غیر قابل جبرانی به همراه داشته باشد.

ت) توانایی توضیح مسائل قانونی برای افراد غیر کارشناس به صورت خوب و واضح.

ث) اعتماد به نفس بالا به منظور دفاع کلی از موکل در صحن محکمه.

ج)  توانایی راضی کردن دیگران.

چ) توانایی تحمل فشار کاری زیاد و انجام چندین کار به طور همزمان.

ح) درایت و همدلی با موکل خود به منظور فراهم نمودن اعتماد به نفس و آرامش در او در جهت پیشبرد بهتر پرونده.

خ) جسارت و شهامت.

د) راز داری، چون وکلا اطلاعات خاص موکلان خویش را به منظور دفاع بهتر از پرونده کسب می کنند، می بایست برای موکلان خویش رازدار خوبی باشند.

ذ) آشنایی با مسائل مالی و اعداد و ارقام.

ر) آشنایی نسبی با علوم جامعه‌ شناسی،روانشناسی، انسان شناسی و علوم فلسفه، زیرا حقوق با ایـن علوم رابطه نزدیکـی دارد و برای موفق شدن در ایـن شغل می بایست با آنها آشنا بود.

 

منبع :  hamedamiri.com/وکیل-آنلاین-در-اصفهان/



:: برچسب‌ها: وکیل آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

دعاوی خانواده 

به گفته ی بهترین وکیل خانواده در اصفهان ، دعاوی خانواده از جمله رایج ترین دعاوی هستند ، جای بسی تاسف است که حتی با یک بار مراجعه به دادگاه، متوجه گستردگی و تعدد دعاوی خانواده خواهیم شد. آن چه در دعاوی خانواده اهمیت بسیاری دارد آشنایی افراد با قوانین می باشد. اما برای یک فرد عادی این امکان وجود ندارد که با تمامی قوانین و جزئیات آن ها آشنایی کامل داشته باشد. اشخاص غیر متخصص، نه تنها از دانش کافی برای طرح این دعاوی یا دفاع در برابر آنها برخوردار نیستند، بلکه این جهالت می تواند سبب بروز خسارات جبران ناپذیری شود. لذا با وجود پیچیدگی و گستردگی قوانین و مقررات حاکم بر این دعاوی و نیز با توجه به تصویب قانون جدید حمایت از خانواده مصوب ۱۳۹۱ و با در نظر گرفتن تغییر و تحولات گسترده ای که با تصویب این قانون صورت گرفت، وجود وکیل خانواده جهت رسیدگی به این دعاوی امری ضروری و انکار ناپذیر است. طبق این قانون تغییراتی در ضمانت اجرای مهریه ، حضانت فرزند، در خواست طلاق از سوی زوجین صورت گرفت. در تمام این دعاوی، حضور یک وکیل خانواده مجرب و متخصص می تواند در پیشبرد پرونده شما در دادگاه خانواده موثر بوده و شما را به نتیجه ی مطلوب و مورد نظر برساند.

دعاوی خانواده آن دسته از دعاوی است که راجع به امر ازدواج و روابط زناشوئی یا ناشی از آن باشد و با توجه به اینکه وضعیت نکاح و مسائل حقوقی پیرامون آن بسیار پیچیده بوده و متاسفانه یکی از شایع ترین دعاوی و از مسائل مبتلا به هموطنان عزیزمان می باشد بالتبع آگاهی از قوانین و مقررات مربوطه و به روز رسانی آن الزامی می باشد نکته مهم اینکه: با تحولات رخ داده در قوانین خانواده اطلاع و آگاهی از قواعد و احکام برای پیش برد اهداف و تضمین منافع و جلوگیری از تضییع حقوق لازم و ضروری است که ما در این زمینه با آگاهی کامل جهت خدمت رسانی آماده می باشیم.

انواع دعاوی خانواده

هر فردی صرف نظر از نژاد، رنگ و جنس، زبان، مذهب و ملیت عضو خانواده بزرگ بشریت است و از حق و حقوقی برخوردار می باشد. این حقوق کلی حقوق بشر نامیده می شود. اما جدای از این حقوق خانواده به عنوان کوچک ترین واحد جامعه ، نیز دارای قوانین می باشد. با توجه به تعدد دعاوی خانواده این دعاوی در دو گروه کیفری و حقوقی تقسیم بندی می شوند. قوانین خانواده قوانینی نیست که بتوان بر خلاف آن توافق کرد، به‌ جز در مواردی که قانون خود اجازه توافق به زن و مرد داده است. به عنوان نمونه می توان به توافقی که در زمینه ی مهریه ، شروط ضمن عقد ، تصنیف اموال زوج ، حق طلاق ، انتخاب محل اقامت و … بین زوجین انجام می گردد، اشاره کرد.
مسائل مربوط به مهریه و جهیزیه را باید از خانواده جدا کرد؛ زیرا این مسایل جزو مسایل فرعی محسوب می‌شوند و به تراضی طرفین بستگی دارد.
دعاوی خانواده شامل تمامی دعاوی کیفری و حقوقی می شود که در بستر خانواده اتفاق می افتد. همه ی افرادی که در خانواده حضور دارند ممکن است در جریان این دعاوی قرار بگیرند. بیشتر دعاوی خانواده از روابط زناشویی سرچشمه می گیرد و شاید راس این دعاوی را بتوان مهریه و مشکلات مربوط به آن دانست. دعاوی خانواده در دو دسته ی کیفری و حقوقی به شرح ذیل قابل بررسی می باشد. تمامی پروندهای مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی خانواده توسط وکیل خانواده پذیرفته می شوند.

دعاوی حقوقی خانواده

مباحث دعاوی حقوقی خانواده عبارتند از : دعوای مطالبه ی مهریه ، تقاضای صدور قرار تامین خواسته از مهریه، مطالبه مهریه از ضامن، حضانت فرزند مشترک، ازدواج مجدد، مطالبه اجرت المثل، استرداد جهیزیه، استرداد هدایای نامزدی، تقسیط مهریه، عدم تمکین، طلاق از سوی زوج ، درخواست طلاق از سوی زوجه، طلاق توافقی و اجازه ازدواج از سوی دختر ، بطلان عقد نکاح ، ثبت واقعه نکاح ، اثبات رابطه زوجیت ، الزام به تهیه مسکن مستقل، مطالبه نفقه ، منع اشتغال زوج ، فسح نکاح ، اثبات رجوع به زوجیت ، ملاقات فرزند مشترک ، صدور حکم رشد. 

 

منبع : 

hamedamiri.com/دعاوی-خانواده/

 



:: برچسب‌ها: وکیل خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

 

دعاوی کیفری

بنا به تعریف بهترین وکیل کیفری در اصفهان دعاوی کیفری زیر مجموعه ی حقوق جزا هستند که مجازات ها و قوانین جزایی را در بر می گیرند. جهت آشنایی با دعاوی کیفری و وظایف وکیل کیفری در اصفهان بهتر است حقوق جزا را بهتر بشناسیم. حقوق جزا بخشی از حقوق عمومی است. این بخش از حقوق عمومی با تعریف اقدامات مجرمانه و تعیین مجازات برای بزه کاران، سعی در پیشگیری از وقوع جرم دارد. در صورت ارتکاب جرم، میزان مسئولیت مرتکب و نحوه تعقیب و تعیین مجازات او را مشخص می شود. در نهایت حقوق جزا در راستای تهیه نمودن وسایل اصلاح و تربیت مجرمین می کوشد. نحوه ی طرح شکایت کیفری به این صورت است که ، در دادسرا مطرح شده و خطاب به دادستان نوشته می شود. شکواییه ی مورد نظر باید خطاب به دادستان نوشته شده و در این شکواییه نام ، مشخصات و آدرس کسی را که از او شکایت دارید ، ذکر نمایید. فرم خاصی برای نوشتن شکوائیه ی کیفری مطرح نشده است، اما بهتر است شکایت نامه به صورت منظم و مرتب بوده و از نظر خوانایی و جمله بندی به درستی نوشته شود.

علاوه بر این موارد، سوالات و ابهامات مختلفی در مورد دعاوی کیفری مطرح است که در این مقاله به برخی از آن ها پاسخ می دهیم. دعاوی کیفری شامل کدام دعاوی هستند؟ تفاوت دعاوی کیفری و حقوقی در چیست؟ آیا حضور وکیل دعاوی کیفری در موفقیت پرونده موثر است؟ بهترین وکیل کیفری در اصفهان کیست؟

حامد امیری وکیل کیفری اصفهان

انواع دعاوی کیفری چیست؟

 دعاوی کیفری انواع مختلفی دارند و به طور کلی دعاوی هستند که در صلاحیت رسیدگی دادسرا و محکمه جزایی می باشند. دعاوی کیفری در چند دسته ی کلی شامل ؛ جرائم مالی ، جزائم علیه اشخاص ، جرائم امنیتی ، جزائم خانوادگی مطرح می شوند. در این بخش به ذکر برخی از زیر مجموعه های هر یک از انواع دعاوی کیفری از زبان وکیل کیفری اصفهان می پردازیم.

جرایم مالی : سرقت ، کلاهبرداری ، خیانت در امانت ، تخریب، صدور چک بلامحل و سایر جرایم مالی

جرایم شخصی : قتل ، تجاوز به عنف و سایر جرایم علیه تمامیت جسمانی و حیثیت اشخاص

جرایم امنیتی : جعل ، محاربه ، جاسوسی و …

جرایم خانوادگی : ترک انفاق ، عدم ثبت نکاح و سایر جرایم مرتبط

تفاوت دعاوی کیفری و حقوقی چیست؟

شاید بارها اصطلاح دعاوی حقوقی و کیفری را شنیده یا در هنگام مراجعه به دادگستری با پرونده های مختلف حقوقی و کیفری روبه رو شده باشید. حتما به این فکر کرده اید که تفاوت دعاوی کیفری و حقوقی که روی تابلوی شعب دادگاه ها می بینید چیست؟ حتی روی برگ های ابلاغیه که از سوی مراجع قضایی صادر می شود با اصطلاحات کیفری و حقوقی مواجه شده اید. شاید بسیاری معنی صحیح و کامل این اصطلاحات را نمی دانند و همین امر گاهی موجب سردرگمی ایشان می گردد.
به زبان بهترین وکیل کیفری اصفهان می توان این گونه بیان کرد که ، در دعاوی حقوقی یا مدنی، بحث در مورد روابط اقتصادی و اجتماعی است و سخنی از وقوع جرم نیست. در دعاوی حقوقی فردی که خود را برحق می داند به دادگاه مراجعه کرده و جهت احقاق حق خود درخواست می نماید.
در مقابل دعوای کیفری در پی انجام یک جرم مطرح می گردند. کسی که به مراجع قضائی مراجعه می کند، مدعی می شود که از وقوع جرم متضرر شده و خواهان این است که مجرم به حکم قانون مجازات شود. در ماده ی دو قانون مجازات اسلامی می خوانیم. « هر رفتاری اعم از ؛ فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده است، جرم محسوب می شود.»

منبع :

hamedamiri.com/بهترین-وکیل-کیفری-در-اصفهان/



:: برچسب‌ها: وکیل کیفری ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

شرایط طلاق به درخواست زوج

به گفته حامد امیری ، بهترین وکیل طلاق در اصفهان ؛ طبق قانون مرد می تواند هر زمان که بخواهد زن خود را طلاق بدهد. طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی اختیار طلاق با مرد می باشد و مرد می تواند هر وقت بخواهد بدون هیچ گونه علت موجهی دادخواست طلاق دهد و با صدور حکم طلاق ، در فرجه ی مقرر قانونی در صورت پرداخت تمام حقوق زن از جمله مهریه ، نفقه ، اجرت المثل و… یا تعیین تکلیف پرداخت از طریق طرح دعوای اعسار امکان اجرای صیغه ی طلاق برای وی فراهم می باشد. ماده ی ۱۱۳۳ قانون مدنی اشاره به این دارد که مرد با رعایت شرایط مندرج در قانون می تواند در جهت تقاضای طلاق همسر به دادگاه مراجعه نماید.

مهریه در طلاق به درخواست زوج

مهریه به مالی گفته خواهد شد که به محض وقوع عقد نکاح مرد مکلف به پرداخت آن به زن می شود . اگر مهریه عند المطالبه باشد ، در هر شرایطی که زن آن را مطالبه کند باید پرداخت شود و در صورتی که مهریه عند الاستطاعه باشد زن باید توانایی مالی شوهر خود را اثبات کند یا اموال او را معرفی و توقیف کند تا بتواند مهریه بگیرد . در طلاق به درخواست زوج ، مرد باید مهریه زن را پرداخت نماید و البته در صورت عدم توان مالی به پرداخت دفعـﺔ الواحد امکان تقسیط پرداخت از طریق طرح دعوای اعسار مهیا می باشد.

اگر مرد قصد طلاق زن باکره خود را داشته باشد چه مقدار از مهریه به زن تعلق می گیرد؟

به گفته حامد امیری مطابق با موازین قانونی در صورتی که مرد زن باکره ی خود را طلاق بدهد باید نصف مهریه را به زن بپردازد یا تکلیف پرداخت نصف مهریه مشخص شود تا بتواند زن را طلاق دهد .
اگر طلاق به درخواست زوجه نباشد ، مرد می تواند برای پرداخت مهریه دادخواست اعسار دهد تا در صورتی که اعسار پذیرفته شود مهریه را به صورت اقساط به زن پرداخت نماید و دادخواست طلاق از طرف زوج با دادخواست اعسار هیچ منافاتی نخواهد داشت .

-آیا در طلاق به درخواست زوج ممکن است اعسار او قبول نشود؟

به این نکته ی مهم توجه داشته باشید در پذیرش دعوی اعسار فرقی نمی کند که درخواست طلاق از طرف مرد بوده یا از طرف زن در هر صورتی در صورت احراز معسر بودن مرد اعسار او پذیرفته خواهد شد .

-آیا مرد می تواند در حال پرداخت اقساط مهریه زن را طلاق دهد؟

به گفته حامد امیری ؛ برای طلاق از طرف مرد اصلاً لازم نمی باشد که مهریه به صورت کامل پرداخت شده باشد ، بلکه همین که تکلیف پرداخت مهریه مشخص شود مرد می تواند زن خود را طلاق دهد .

-آیا مرد می تواند در صورت اثبات رابطه نامشروع زن او را بدون پرداخت مهریه طلاق دهد ؟

به گفته حامد امیری وکیل خوب برای طلاق در اصفهان ؛ مرد از زمان وقوع عقد نکاح ملزم به پرداخت مهریه به زن می باشد و تحت هرشرایطی باید به زن مهریه را پرداخت نماید حتی در صورت اثبات رابطه نامشروع .

فقه در طلاق به درخواست زوج

نفقه عبارت است از همه نیازهای متعارف و مورد نیاز زن ازقبیل ؛ مسکن ، البسه ، غذا ، اثاث منزل ، هزینه های درمانی و بهداشتی و هر آنچه که زن به آن احتیاج دارد و متناسب با شأن و شخصیت اوست . میزان نفقه را دادگاه بر اساس شأن و شخصیت زن و زندگی پدری او مشخص می کند و مرد نیز مکلف به پرداخت آن خواهد بود البته در صورت اثبات نشوز نفقه ی معوقه به زوجه تعلق نمی گیرد.

اجرت المثل در طلاق به درخواست زوج

زن در زندگی مشترک یکسری کارهایی انجام میدهد مثل تمیز کاری ، پخت و پز و …که اصل بر این است که انجام این قبیل کارها را به صورت رایگان نمیداده و اصل عدم تبرع می باشد ولی در صورتی که در انجام کارهای خانه قصد و نیت تبرع داشت و به اصطلاح کارها را به صورت رایگان انجام داده نمی تواند اجرت المثل ایام زوجیت بگیرد . در صورتی که طلاق به درخواست زوج باشد و زوجه احراز نماید در زمان زوجیت کارهایی را که شرعاً بر عهده ی وی نبوده و عرفاً برای آن کارها اجرت می بایست پرداخت می شده به دستور زوج و بدون اینکه قصر رایگان انجام دادنش را داشته باشد انجام داده است و این مهم برای دادگاه ثابت شود زوج می بایست مبلغ محاسبه شده ی اجرت المثل کارهای انجام گرفته توسط زوجه را که توسط کارشناس رسمی تعیین شده از سوی دادگاه اعلام می گردد پرداخت یا ترتیبی بر پرداخت آن مقرر نماید. شایان ذکر است اصولاً مبلغ اجرت المثل در طلاق توسط دادگاه با توجه به مسئولیت های زن در خانه و تعداد سال های زندگی مشخص خواهد شد .

شرط تنصیف دارایی در طلاق به درخواست زوج

یکی از شروطی که در سند نکاحیه وجود دارد و به امضای زوجین میرسد شرط انتقال تا نصف دارایی شوهر است که این مقدار نباید از نصف اموال بیشتر شود اما امکان دارد کمتر از نیم اموال باشد مانند ربع ، خمس و مقادیری از این قبیل .
بر اساس بند الف شرایط ضمن عقد مندرج در سند نکاحیه ، اگر طلاق به درخواست زوج باشد و طبق تشخیص دادگاه ، تقاضای طلاق از طرف مرد ناشی از تخلف زن از وظایف همسری و سوء اخلاق و رفتار وی نباشد ، زوج موظف است تا نصف دارایی موجود خود را که در ایام زناشویی که با زوجه خود به دست آورده یا معادل آن را ، بصورت بلاعوض به زن بدهد .
در صورت طلاق ، زوج مکلف نمی باشد که به طور قطع نصف اموال خود را به زوج انتقال دهد ، بلکه در این شرط آنچه مورد لحاظ قرار خواهد گرفت تا نصف اموال می باشد ، نه نصف اموال به صورت مطلق . اینکه چه مقدار از اموال زوج به زوجه تعلق خواهد گرفت بستگی به نظر دادگاه خواهد داشت ، ممکن است حکم به انتقال یک پنجم یا یک سوم اموال صادر شود .

 

وکیل برای طلاق در اصفهان  حامد امیری 

منبع : hamedamiri.com/شرایط-طلاق-به-درخواست-زوج/



:: برچسب‌ها: وکیل طلاق ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

وکیل شهرستان اصفهان 

مجازات های جرم اغفال دختران

وکیل شهرستان اصفهان ذکر می کند یکی از جرم هایی که در چند سال‌ گذشته در کشور ما بسیار افزایش یافته است. جرم فریب دختران و سوء استفاده‌های مالی و جنسی از آن‌ها است. دختران به خاطر سرشت خلقی و موارد شخصیتی که ویژه جنس آن هاست ، روحیه‌ای حساس دارند که این روحیه احساسی و ظریف ، گونه ای از لطف خداوند است که در جوهره و فطرت دختران قرار داده شده است.
حامد امیری یکی از بهترین وکیل مدافع اصفهان با هدف بررسی ابعاد حقوقی موضوع فریب دختران و صدماتی که در این حیطه وجود دارد؛ مقاله آموزشی آماده کرده است که خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم.

لازم به ذکر است که در این مقاله آموزشی یکی از بهترین وکیل شهرستان اصفهان به ابعاد حقوقی جرم اغفال دختران و جرم هایی که به دنبال آن انجام می شود پرداخته است و مواد قانونی که در ارتباط با جزای اغفال دختران در قانون آورده شده است را برای شما معرفی می کند.

جرم اغفال دختران و جزای آن

این لطافت که موهبتی الهی است شرایط را برای سوء استفاده و فریب دختران از سمت دجالان و فریب کاران با قصد دست درازی، تخطی و شیادی مالی و… را مهیا نموده است.
این سواستفاده گران و دجلان با دقت به عواطف و سایر خصلت های زنانه بستر لازم را جهت فریب دختران را آماده کرده و قدم های عظیمی را برای مقاصد منحوس خود برمی‌دارند. پس خیلی با اهمیت است که بانوان محترم در مورد این سواستفادگران و فریب کاران مطلع بوده و دقت کنند تا بر اثر اطمینان از عواطفشان سود استفاده نشود.

حتما فریب دختران به غیر از آسیب های مادی، سبب ایجاد صدمات روحی و روانی هم برای دختران و خانواده‌های‌شان می شود.
به همین خاطر قانونگذار با دقت و اهمیت بسیاری در مورد جرم اغفال دختران و جرم هایی که در پی آن انجام می شود تعیین تکلیف کرده است. اکثر جرم هایی که در حیطه اغفال دختران انجام می شود شامل ؛ گول زدن، سودجویی، تجاوز، تعرض، اخاذی و…

حامد امیری بهترین وکیل مدافع در اصفهان دانش آموخته رشته حقوق قضایی و دارای پروانه پایه یک وکالت مهیا برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، بیمه ، تجاری ، تعزیرات ، اداره کار ، شهرداری و امور گمرکی همچنین انجام تخصصی امور قراردادها و شرکت ها با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری می باشد.

جزای اغفال دختران در قانون مجازات اسلامی

همان گونه که مطرح شد مقنن با حساسیت بسیاری در خصوص جرم فریب دختران وارد کار شده است و ضوابط گوناگونی را در قانون جزای اسلامی برای خاطیان این جرم مد نظر قرار داده است. در کل در مورد جرم فریب دختران، موردی که بسیار مهم در جزای معین شده است این مورد است که به طور کلی چه جرمی و به چه اندازه ای با اغفال دختران رخ داده است. همان گونه که اطلاع دارید با فریب دختران جرم هایی مثل تجاوز، تعرض ،کلاهبرداری، اخاذی و … انجام می شود، که هر یک بر اساس مدارک و مستنداتی که وجود دارد و همین طور با دقت به گذشته مجرم، شامل مجازات مخصوص به خود می شود.

 

پس برای اینکه بحث اغفال دختران از نظر حقوقی رسیدگی شود و جزای معین شده برای آن عنوان شود، باید در مرحله نخست به جرم محقق شده دقت کنیم. در کل اشد مجازاتی که در خصوص جرم اغفال دختران معین شده است. در ارتباط با جرم تجاوز است که جزای حد اعدام برای مجرم انجام دهنده جرم تجاوز صادر می گردد.
محقق شدن جرم تجاوز خود احتیاج به شرایط و موارد مخصوص خود دارد که از نظر جرم شناسی از طریق قاضی پرونده مورد عنایت قرار می‌گیرد و اگر که دلایل و اسناد و مدارکی که وجود دارند دلیل بر تجاوز مجرم باشد حد اعدام اجرا می گردد.

حامد امیری وکیل مدافع در اصفهان با دانش وعلم تخصصی در حیطه حقوقی بهترین راهنما ومشاور برای شما خواهد بود. شما می توانید تمامی سوالات خود را در مورد مجازات اغفال دختران از طریق سامانه آنلاین سایت ایشان پاسخ دهید. همچنین می توانید با سپردن وکالت پرونده خود به ایشان موفقیت خود را در دعوی مطرح شده تضمین نمایید.

بر مبنای ماده قانون مجازات اسلامی حد زنا در موارد زیر اعدام است:

الف- زنا با محارم نسبی
ب- زنا با زن پدر که سبب اعدام زناکار است.
پ- زنای مرد غیر مسلمان با زن مسلمان که سبب اعدام زناکار است.
ت- زنای به عنف یا اجبار از سمت زناکار که سبب اعدام زناکار است.

 

منبع : hamedamiri.com/وکیل-شهرستان-اصفهان/



:: برچسب‌ها: وکیل شهرستان اصفهان , وکیل اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

ممکن است برای همه ما پیش آمده باشد که در کوچه و خیابان با آگهی‌هایی مواجه شویم که افراد برای پیدا کردن اشیاء گمشده یا حیوانات خانگی خود پاداش مشخص کرده باشند به گونه‌ای که در آگهی قید می‌گردد در صورتی که شخصی فلان مال یا حیوان گمشده را پیدا کرده و به مالک آن برساند مبلغی به عنوان پاداش دریافت می‌کند ماهیت حقوق این قرارداد جعاله است.

جعاله در لغت به معنای دست مزدی است که در برابر انجام کاری قرار داده می‌شود و در اصطلاح فقها، صیغه‌ای است که ثمره آن به دست آوردن منفعتی در برابر عوض است. البته برای انعقاد قرارداد جعاله شرط نیست که کارمزد معلوم باشد. جعاله نوعی سفارش کار است ومطابق با ماده ۵۶۱ قانون مدنی عبارت است از التزام شخصی به ادای اجرت معلوم در مقابل عملی اعم از این که طرف، معین باشد یا غیرمعین.

مطابق با قانون، جعاله تعهدی جایز است و تا زمانی که عمل به اتمام نرسیده باشد، هر یک از طرفین حق رجوع دارند اما اگر جاعل، در اثنای عمل عامل از قرارداد جعاله رجوع کند، باید اجرت المثل عمل عامل را بدهد. جعاله دارای این مزیت است که در آن معلوم بودن تفصیلی کار لازم نیست و موضوع التزام می تواند مجهول باشد، همان طور که قانون مدنی هم به آن تصریح دارد.
کاری که به موجب قرارداد جعاله ، درخواست می شود، باید مشروع و عقلایی باشد، اگر شخصی، برای ارتکاب جرم یا کاری برخلاف اخلاق حسنه، ملتزم به دادن اجرت شود، جعاله باطل است.

ارکان جعاله

جعاله از جمله عقود معین است و جاعل با خواندن صیغه‌ای خود را ملزم می‌کند که در صورت انجام شدن کاری مشخص برای او از سوی دیگری، این شخص مستحق مزد و عوض است.
به عنوان مثال، فردی که حیوان خود را گم کرده است، آگهی می‌کند که هر کس حیوان گمشده او را پیدا کرد، مبلغی مشخص دریافت می‌کند
جعاله از سه رکن جاعل، عامل و جُعل تشکیل می‌شود:

جاعل: کسی که انجام کاری را درخواست می‌کند.
جُعل یا (جعیله): عوض و مزد را می‌گویند.
عامل: کسی که کار درخواستی را انجام می‌دهد.
بنا بر گفته ی حامد امیری وکیل پایه یک دادگستری شرط است که جاعل باید بالغ و عاقل باشد و حاکم او را از تصرف در اموالش منع نکرده باشد اما در خصوص عامل، وجود این شروط، ضروری نمی باشد.

شرایط جعاله

کار مورد جعاله، حلال و مشروع باشد. چرا که جعاله بر انجام کارهای حرام باطل است.
کار، منفعت قابل توجه عقلایی داشته باشد، بنابراین جعاله در جهت انجام کارهای عبث و بیهوده از قبیل رفتن به اماکن خطرناک و تاریک صحیح نیست.
عمل مورد جعاله از کارهای واجب بر جاعل نباشد. به عنوان مثال، جاعل بگوید هر کسی نماز ظهر و عصر مرا بخواند، مبلغی مشخص به او می‌دهم که در این صورت جعاله باطل است

امروزه و در عصر جدید خوشبختانه افرادی که دچار مسائل حقوقی و کیفری و رفت و آمدهایی که به دادگاه داشته اند به این نتیجه رسیده اند که حضور یک وکیل خوب در دادگاه و مراجع قضایی و مشاوره گرفتن از آن ها برای حل مسائل خود چقدر می تواند برای آن ها مفید و به صرفه تر باشد. چرا که این افراد به این آگاهی رسیده اند که حضور یک فرد حقوقدان در دادگاه و مراجع قضایی به عنوان نماینده قانونی آن ها چقدر می تواند در رسیدن افراد به حق و حقوق خود تاثیر گذار باشد بعد از ثبت قرارداد، بهترین وکیل  باید متعهد شود که به تمام مفاد قرارداد وکالت به خوبی عمل کرده و تمام تلاش و سعی خود را بنماید که دچار تخلفی هر چند جزئی هم نشود و از اختیاراتی که موکل به وی داده تجاوز ننماید. موسسه حقوقی حامد امیری آماده ی پاسخگویی و مشاوره ها ی لازم به تمامی سوالات شما می باشد و به صورت حضوری و غیر حضوری و آنلاین در خدمت تمام هموطنان عزیز بوده .شما میتوانید از طریق راه های درج شده در سایت نسبت به اخذ نوبت اقدام نما

منبع :  hamedamiri.com/قرارداد-جعاله-چیست/

 

https://hamedamiri.com/



:: برچسب‌ها: وکیل خوب , وکیل عالی , بهترین وکیل ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبا

 فک رهن چیست؟

اصطلاح فک رهن برای تمام کسانی که برای خرید خانه با استفاده از وام و تسهیلات بانکی اقدام کرده‌اند آشناست. هر بانکی برای وام و تسهیلاتی که در اختیار افراد می‌گذارد ضمانت مشخصی دریافت میکند. برخی وام‌ها نیاز به ضامن مورد تأیید دارند و برخی دیگر در ازای اهدای وام سفته دریافت می‌کنند. در مورد وام مسکن ضمانتی که بانک در نظر می‌گیرد رهن سند خانه‌ای است که توسط دریافت‌ کننده وام خریداری می‌شود. فک رهن به معنای خارج شدن ملکی از حالت رهن که در اختیار نهادی دیگر مانند بانک است که این فک رهن به سه روش انجام ‌‌می‌گیرد:

پرداخت دین شخص رهن دهنده
ابراء دین نسبت به اموال نزد شخص ثالث
انصراف از مال مرهونه نزد شخص ثالث

انواع و اقسام فک رهن

فک رهن به دو صورت مستقل یا به صورت دعوای ملزم به تنظیم سند مطرح ‌‌می‌گردد.

فک رهن مستقل

در این حالت شخص رهن دهنده متعهد میشود در زمان مشخص دین خود را پرداخت نماید و یکی از اموال وی در گروی شخص یا نهاد ثالثی مانند بانک است. اگر که شخص رهن دهنده اقدام به پرداخت همه دیون خود نکند، در این صورت بین شخص یا نهاد ثالّث و شخص رهن دهنده دعوای حقوقی مطرح ‌‌می‌شود. شخص ‌‌می‌تواند در این چنین حالتی دادخواستی تحت عنوان الزام به فک رهن و پرداخت اجرت المثل ایام عده فک رهن را به همراه با خسارات قانونی و بر مبنای قرارداد را تنظیم کرده و به مرجع قضایی تسلیم نماید.

فک رهن به صورت الزام به تنظیم سند رسمی

سازندگان املاک و مستغلات و شرکت‌‌های عمرانی بیشتر به این نوع دعوا گرایش دارند. سازندگان با گرو گذاشتن ملک خود نزد بانک، وام دریافت ‌‌می‌کنند و متعهد به پرداخت دیون به بانک میشوند و بعد از فک رهن، سند ملک را بنام خریدار ملک تنظیم ‌‌می‌کنند.
فک رهن به معنای آزاد کردن سند ملکی که به عنوان وثیقه بانک در نظر گرفته شده، از حالت رهن است که در این خصوص دو راه وجود دارد ۱- تسویه حساب کامل و ۲- سپرده‌گذاری

تسویه حساب کامل

اولین راه برای فک رهن ، تسویه حساب کل بدهی باقی‌مانده با بانک است. زمانی که تصمیم می‌گیرید خانه‌ ای را که با استفاده از وام خریداری کرده اید ، بفروشید، با در نظر گرفتن اقساط پرداخت شده، کافی است باقی مانده بدهی‌تان به بانک را تسویه کنید. برای این کار باید به بانک مراجعه کرده و درخواست تسویه حساب بدهید. بانک میزان بدهی اصلی باقی‌مانده را محاسبه و به شما اعلام می‌‌کند. شما می‌توانیم با پرداخت یکجای این مقدار، سند خانه‌تان را از رهن بانک آزاد نمائید.

حامد امیری بهترین وکیل کیفری اصفهان دانش آموخته رشته حقوق قضایی و دارای پروانه پایه یک وکالت اماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده و … با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری می باشد.

سپرده‌گذاری (طرح رها)

روش سپرده‌گذاری روشی است که توسط بعضی بانک‌ها اجرا می‌شود. به طور ویژه بانک مسکن سپرده‌گذاری برای تسویه وام را از طریق طرحی به نام طرح رها انجام می‌دهد. شرایط به این صورت است که شما می‌توانید برای تسویه وام خود به بانک مراجعه کرده و پس از محاسبه بدهی باقی‌مانده‌ تان مبلغی معادل ۱۱۰ درصد آن را در بانک سپرده‌گذاری کنید. به این ترتیب خانه شما از رهن بانک خارج می‌شود.
لازم به ذکر است که در این طرح همچنان باید اقساط وامی که گرفته‌اید را پرداخت کنید و تا زمانی که اقساط شما تمام نشود نمی‌توانید به مبلغ سپرده‌گذاری شده در بانک دست بزنید. البته بانک در ازای سپرده‌گذاری مبلغی را به عنوان سود سپرده به شما پرداخت می‌کند که نرخ آن معادل بیشترین نرخ سود مجاز مصوب است. شما می‌توانید از همان مبلغ برای پرداخت اقساطتان استفاده کنید.

آیا امکان خرید و فروش ملکی که فک رهن نشده است وجود دارد؟

در برخی از آگهی های فروش ملک اصطلاح “وام‌ دار” را مشاهده کرده اید. این موضوع به این معناست که خانه موردنظر با وام خریداری شده و همچنان در رهن بانک است.
در این شرایط مبلغ وام به عنوان بخشی از قیمت خانه، از مبلغ کل کسر می‌شود، اما از آن جا که این خانه فک رهن نشده است، همچنان امکان این وجود ندارد که سند آن به نام خریدار جدید زده شود
معمولا چنین معامله‌ هایی از طریق وکالت و به صورت قولنامه‌ ای انجام می گیرد و فروشنده وکالتی به خریدار می‌دهد تا زمانی که اقساط وام تسویه شد، خریدار بتواند خانه را به نام خود انتقال دهد .
لازم به ذکر است که این معاملات گاهی دردسرهای حقوقی زیادی دارند، چرا که فروشنده می‌تواند ملک را به طور همزمان از طریق قولنامه به چندین نفر بفروشد و از این طریق اقدام به کلاهبرداری کند. به همین جهت توصیه می شود پیش از انجام چنین معامله هایی حتما با یک وکیل ملکی مورد اعتماد مشورت نمایید. حامد امیری یکی از مجرب‌ ترین وکیل ملکی در اصفهان که دانش‌آموخته رشته حقوق‌ قضایی و دارای پروانه پایه یک وکالت، مهیا جهت ارائه خدمات وکالت و مشاور با تکیه براطلاعات علمی و تعهد کاری ‌می‌باشد. موسسه حقوقی حامد امیری در اصفهان وکیلی با تجربه و آگاه به مسائل حقوقی را برای مشاوره به شما معرفی می‌کند. جهت مشاوره با وکیل املاک در اصفهان از طریق راههای ارتباطی موجود در سایت اقدام فرمایید.
نکته: دعوای الزام به فک رهن، از جمله دعاوی حقوقی است که در محل وقوع ملک قابل طرح است. معامله بر ملکی که در رهن است، بدون اجازه مرتهن صحیح نیست و در این گونه موارد یکی از راه حل ها، تقدیم دادخواست الزام به فک رهن، در صورت عدم علم خریدار به در رهن بودن مال است.

 

منبع : hamedamiri.com/فک-رهن-چیست/



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()